Dag 20: Sumner

Een heerlijke dag bij Bruce en Geri.

Vandaag stond onze date met Geri & Bruce op het programma.


Onze ontmoeting was, zoals we verwacht hadden, aller hartelijkst.
Zij wonen aan Lake Tapps met uitzicht op Mount Rainier! 
Helaas "the Mountain" zoals hij genoemd wordt niet helemaal zichtbaar vanwege de bewolking. Maar het uitzicht was schitterend.

Binnen werden we getrakteerd op een heerlijk ontbijt. Pannenkoeken met warme aardbeien en slagroom, koffie, jus d'orange en een zelfgemaakte taart gemaakt van eieren, spek en kruiden. Het was allemaal heerlijk. 

Na het ontbijt zijn we richting Crystal Mountain vertrokken waar we met een gondelbaan naar 2.044 meter gingen, geweldig !!!  Eenmaal boven hebben we uiteraard foto's gemaakt van o.a. het mooie uitzicht en de vele eekhoorntjes die daar rondlopen.





 Daarna werden we getrakteerd op een heerlijke lunch op het terras van het restaurant. Ook daar vlogen heel veel vogels maar liepen eekhoorntjes. Ik voelde ze langs mijn benen lopen en ze sprongen zelfs op mijn en Erik's schoot. Kijk maar eens naar deze foto!!! Geweldig !



Op weg terug naar "huis" zijn we nog bij een Statepark gestopt (waar ik de naam niet van weet) en hebben daar nog even rondgelopen, het rook er geweldig naar een Kerst potporie die ik graag zou willen hebben, ha ha ha.


Thuis hebben we nog wat gedronken en gezellig verteld. Ik heb op hun computer online ingecheckt en onze boarding passen geprint.

We hebben beiden een Yellowstone Loon Page pet gekregen, zie foto op Facebook. 

Thanks guys for the wonderful day @ your place and @ Crystal Mountain! 

Rond 19.00 uur hebben we afscheid genomen na een bijzonder gezellige dag met deze warme mensen. 

Hélène, René en José, jullie krijgen de hartelijke groeten en big hugs. Bruce zei: tell them we love them! 

Nu zijn we terug in het hotel en gaan de laatste spullen inpakken. Lara had 2 Disney jurkjes (schattig!!!) voor Hailey online gekocht en laten bezorgen bij Bruce & Geri. Ik was helemaal vergeten dat die nog in het koffer moeten. Even kijken of dat nog past..........

Erik gaat de foto's en de filmpjes bekijken en dan op tijd naar bed.
VIDEO IMPRESSIE VAN DE DAG

Morgen is onze reisdag, het meest vervelende gedeelte van deze vakantie!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig verslag weer en wat fijn dat jullie een heerlijke dag gehad hebben met Geri en Bruce! Is dat Mount Baker op de achterground en op het filmpje? Prachtig, daar moet ik toch zeker ook eens heen. Wij kunnen Mount Baker vanuit onze tuin zien als het niet te bewolkt of mistig is! Een goede vlucht terug en ik kijk uit naar de vele mooie foto's die nog wel ergens gaan volgen (denk ik?). :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo te zien hebben jullie een mooie dag gehad met Geri en Bruce. Gezellige lieverds zijn het. Prachtige omgeving.
      Dank je wel voor de groeten en de hugs en ik hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben.Het is gewoon je tijd (9/10 uur?)uitzitten.
      Bedankt voor jullie verslag.Wat moet ik komende tijd s'morgens om 7uur nu doen?

      José van Dijk

      Verwijderen
  2. Wat een super dag! Sjiek met die gondelbaan en wat een mooi uitzicht!
    En die eekhoorntjes zijn echt schattig. Jammer dat jullie reis voorbij is! Voor straks een hele goede reis terug naar huis! Tot gauw! Dikke poen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reis naar huis, ik heb genoten van jullie verhalen en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen