Dag 11: Packwood - Kelso

8 september 2014


Vandaag reden we van Packwood naar Kelso.








Na het ontbijt zijn we richting westen gereden en nog in het dorp zagen we een groep Wapiti herten de weg over steken. En natuurlijk zijn we even gestopt en hebben een paar foto's gemaakt.


Vanochtend bleek dat we heel veel geluk hebben gehad. Na 2 schitterende zonnige dagen bleken er vanochtend veel wolken en mist over de bergen te hangen. "De Berg" was dus helemaal niet zo mooi te zien als de afgelopen dagen.

We hadden vandaag al het oostelijke deel van Mount St. Helens kunnen bekijken maar hadden er even geen zin in dus besloten we er een rustig dagje van te maken.

Nou ja, een rustig dagje, we zijn kapot van het shoppen.

Voor onze kleinzoon Aiden hadden we een lijstje gekregen. Hij speelt graag het spel "Skylander". Wij hadden er nog nooit van gehoord dus een hele wereld ging voor ons open. We zijn zeker in 10 verschillende winkels geweest maar de namen die op het lijstje stonden waren nergens te vinden. Wel tig andere namen.
Maar......vandaag zijn we dan eindelijk geslaagd: 3 Skylander poppetjes!!!
Voor Hailey hebben we nog iets van Disney's Frozen gekocht, zooo leuk.

Nu zijn we in ons hotel. Heerlijk weer een snelle internetverbinding op de kamer.
Misschien gaan we dadelijk een uurtje zwemmen en in het bubblebad relaxen maar misschien blijven we wel lekker lui op de kamer, heerlijk !




Net na aankomst zag ik (Erik) vanaf de parkeerplaats van het hotel dat er aan de overkant 'College Football' werd gespeeld. Aangezien je dit niet op nederlandse scholen ziet, besloot ik er een foto van te nemen. Prompt kwam er een coach aanrennen met de vraag wat ik aan het doen was.
Ik legde uit dat ik een toerist uit Nederland was en dat dit voor mij een apart beeld was.
Geamuseerd begon hij met mij te praten en vertelde dat hij dacht dat ik van de tegenpartij was, die toevallig ook rode shirts dragen.
Hahaha, ik dacht dat hij mij voor en oude viespeuk hield, die foto's van schoolkinderen maakte.


Omdat we op de helft van de reis zitten moet er een wasje worden gedraaid.
Tsja, je hebt werkpaarden en...mensen die de foto moeten nemen.



Morgen gaan we naar Mount. St. Helens en bekijken dan alleen het westelijke gedeelte.
 


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n "ander dagje" tussendoor! Super om te zien hoe goed jullie t hebben. Alweer de helft erop zitten, pff gaat snel. Lekker genieten dus! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer op de helft...wat gaat dat toch snel...ik geniet van jullie verhalen en foto's. Wens jullie nog een fijne 2e helft, dan kunnen wij ook nog genieten....gooi reis.

    BeantwoordenVerwijderen